رسیدن

در مسیر رسیدن٬به مقصد تکامل

رسیدن

در مسیر رسیدن٬به مقصد تکامل

رسیدن

غذای زندگی با چاشنی تفکر٬چقدر خوشمزه و خوردنی میشود
کاش همه سرآشپز خوبی باشند و این چاشنی را با دوز بالا٬در زندگی شان استفاده کنند.

۲۷۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

وزیر خارجه ایرانی در مصاحبه‌ای که روز چهارشنبه منتشر شده گفت در صورتی که دولت آمریکا حسن نیت نشان دهد، ایران آماده همکاری با این کشور در حوزه‌های غیر از توافق هسته‌ای است.

  • بابا لنگ دراز

پس از آنکه آمریکا 18 فرد و شرکت ایرانی را به بهانه ارتباط با برنامه موشکی تهران و سایر فعالیت های غیرهسته ای تحریم کرد، چین خواستار مسئولیت پذیری و اعتماد متقابل همه طرف ها برای پایبندی به توافق هسته ای با ایران شد.

  • بابا لنگ دراز

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین «تابناک باتو» هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.

  • بابا لنگ دراز

مشکلات مالی این تیم تمامی ندارد و حتی ممکن است آنها در طول فصل هم از این بابت بارها با مشکل رو به رو شوند. از این رو نفتی ها مربی می خواهند که با این شرایط کنار امده و هر ساعت ساز جدایی نزند.

  • بابا لنگ دراز

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از دستور رئیس جمهوری برای رسیدگی به وضعیت اقتصادی خانواده آتنا اصلانی خبر داد و گفت: پدر آتنا با دستور رئیس جمهوری در یکی از مجتمع های کشت و صنعت مشغول به کار شد و قرار است خانواده وی به خانه ی مناسبی منتقل شوند.

  • بابا لنگ دراز

مسافران پرواز اهواز-تهران شرکت آسمان، پس از رسیدن پرواز به فرودگاه مهرآباد یک ساعت در داخل کابین هواپیما منتظر اتصال پلکان برای باز شدن درب و پیاده شدن بودند.

  • بابا لنگ دراز

در پنجمین روز هفته در بازار آزاد، شاهد رشد دلار و یورو و کاهش درهم بودیم. بر این اساس، در پایان روز چهارشنبه، هر دلار آمریکا با رشد اندک 2 ریال نسبت به میانگین روز قبل، به قیمت 37 هزار و 721 ریال فروخته شد. هر یورو نیز با افزایش 73 ریال همراه بود و در پایان به رقم میانگین 43 هزار و 346 ریال برای فروش رسید. همچنین هر درهم امارات در بازار آزاد، 10 هزار و 374 ریال قیمت گذاری شد که نسبت به روز سه شنبه، 4 ریال ارزان تر فروخته شد.

  • بابا لنگ دراز

بر اثر انفجار و آتش‌سوزی در جایگاه سی‌ان‌جی دو دستگاه خودروی نیسان و پراید منفجر و نیز بر اثر آن دو نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

  • بابا لنگ دراز

با هرکسی که صحبت می‌کنیم یا مسئولیت دارد یا بازنشسته است یا اشکالی است که سازمان بازرسی می‌گیرد مبنی بر اینکه فلان عضو در هیأت مدیره باشگاه دیگر است و دوشغله محسوب می‌شود

  • بابا لنگ دراز

این احتمال می رود که نهادهایی مثل کانون مربیان ایران به سردمداری مجید جلالی و بیژن ذوالفقارنسب و اشخاصی مثل مایلی کهن از همین نتیجه برای معادل سازی توان مربیان ایرانی نسبت به کی روش در منازعات آتی استفاده کنند.

  • بابا لنگ دراز