رسیدن

در مسیر رسیدن٬به مقصد تکامل

رسیدن

در مسیر رسیدن٬به مقصد تکامل

رسیدن

غذای زندگی با چاشنی تفکر٬چقدر خوشمزه و خوردنی میشود
کاش همه سرآشپز خوبی باشند و این چاشنی را با دوز بالا٬در زندگی شان استفاده کنند.

  • ۰
  • ۰

خیلی وقته ک تو دنیای مجازی و یا حتی،تو دنیای حقیقی،یه سری افراد پیدا شدن که ادعای روشن فکری و متمدن بودن و باکلاس بودن میکنند.

این دوستان جان،بی دلیل که چنین ادعایی نمیکنن،طبیعتأ یک سری رفتار ها و عقایدی،باعث شده که به چنین مرحله ای از کمال و شعور برسند که لایق القاب روشن فکر و متمدن و باکلاس شدن.

یکی از آپشن هایی که این دوستان دارن،گذاشتن پیپ،گذاشتن دهان«به صورت کج ترجیحأ»و گذاشتن سبیل به سبک نیچه خان است :) از فعالیت های انقلابی این دوستان،میشه به  کپی پیست کردن سخنان کوروش بزرگ«که روح خود کوروش هم کف میکنه از چنین سخنانی» و گفته های نیچه و صادق هدایت و.. اشاره نمود.

 خب،من به شخصه یه خورده،فقط یه خورده تفاوت عقیده و سلیقه دارم با این افراد.

اگه تو این جامعه،سگ بغل گرفتن و بوسیدنش،نماد متمدن بودنه،و بچه دار شدن،باعث بهم خوردن فرم بدن و بیرون اومدن از فرم باربی گون :) باشه«البته این مخصوص خانم های محترمه طبیعتأ»٬من ترجیح میدم دخترمو«ان شاءالله»بغل بگیرم و ببوسم،عقب مونده و متحجر هم باشم.

اگه بین این افراد،توهین به عقاید و مذاهب و ادیان،نماد روشن فکریه،من ترجیح میدم به عقاید منطقی و سلایق متفاوت افراد،احترام بذارم، و احمق و خاموش فکر هم باشم.

اگه در بین این دوستان،روابط نامشروع با نامحرم و خیانت و رفتن به پارتی های مختلط شبونه،نماد باکلاس بودن و بروز بودنه،من ترجیح میدم پایبند به اصول خاصی باشم و مسجد و هیئت برم،بی کلاس و عقب مونده و از دنیا جا مونده هم باشم.

اگه بعضی از مردها،واسشون مهم نیست،همسرشون،با لباس زننده و زشت،بیاد بیرون و یه مشت آدم نمای هوس باز،از زیبایی همسرشون،ارضای جنسی بشه تا مبادا به آزادی زنشون،بر بخوره،من ترجیح میدم همسرم«ان شاءالله»رو طوری انتخاب کنم که آزادی رو در بی بند و باری و تجدد،نبینه.زیبایی رو در سادگی و حیاء خودش،در برابر افراد نامحرم ببینه.

همسرم اینو میدونه که،زیبایی او،فقط به من تعلق داره و بس،چون دنیای من،به او تعلق و داره و بس.

جالبه که این دوستان عزیز،دم از کوروش و تمدن پارسی هم میزنند،احتمالا فقط حرف میزنن و فرصت نکردن یه سری یه کنده کاری ها و نقش های روی تخته جمشید بندازن،تا ببینن،حتی زمان کوروش بزرگ هم زنان حجاب داشتن«جالبه که طبقه ی مرفه و ثروتمند،حجاب کاملتری داشتند».

مطمئن هستم حتی همسر کوروش هم راضی به پوشیدن ساپورت و مانتو ی بدون دکمه نمیشه :)

دختر خانم هایی به پوشیدن چنین لباس هایی افتخار میکنند و اونو نماد زیبایی و کلاسشون میدونن،بهتره یه تحقیق کوچولو در مورد تاریخچه ی ساپورت در غرب کنن تا بفهمن پوشیدن چنین لباسی در غرب،نماد چه افرادی است.

پس من در این جهان مدرن و تفکر گرای دوستان،ترجیح میدم عقب مونده و احمق باشم.

خیلی هم راضی هستم :)




  • ۹۵/۰۸/۱۴
  • بابا لنگ دراز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی